úterý 17. dubna 2012

Fialové mámení

Dneska po dlouhé době svítilo sluníčko a hned bylo veseleji. Sice byla zima,ale to mi nemohlo zkazit chuť na tvoření.Další výšivka stužkou.

a když bylo konečně počasí bez deště,šla jsem si natrhat fialky,jak taková malá kytička může tak nádherně vonět. Holky všem přeji krásný voňavý den.














7 komentářů:

  1. Hojky Jani, no to je krásné něžné vyšívání:o))). Moc pěkné čmaněníčko! A ze sluníčka mám taky radost, jupííí. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, je to krása, len tieto hodvábne stužky na túto techniku u nás v galantérke nepoznajú.:(
    Ale ešte som to nevzdala.
    Pa, J,

    OdpovědětVymazat
  3. Jani krása,tak jsi mne na tu barvičku navnadila,že jsem ani já neodolala a nelituji toho.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani vysivka uzasnaaaaaaaaaaaaa ako vzdy, a tie filaky to je moja slabost, aj u nas uz kvitnu ..milujem ich vonu a tu jednoduchost ....

    OdpovědětVymazat
  5. Jani....jedním slovem nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Janičko...máě u mě na blogu překvapení...Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto úchvatnéééé !!! Jani, jsi šikulínka šikovná

    OdpovědětVymazat