neděle 15. dubna 2012

Moje háčkování

Háčkování to je další moje záliba.Tady je pár foteček z mé tvorby. Toto je jehelníček.










Oháčkovaný ubrus. Sice z toho bolí prsty,ale stojí to zato.




Škapulíř plněný bylinkami a lístky růže.







Voňavé levandulové mýdlo






Srdíčka pro kamarádku.







Deček není nikdy dost:))












Vyšitý a oháčkovaný pytlíček.
















7 komentářů:

  1. Krásné něžné a jemné háčkované čmaněníčko:o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi sikulka, tve hackovani je nadherne!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani...moc krásné něžné háčkování...bílá je bílá.
    pohodové dny jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky moc ,já bílou přímo miluji,mám ji úplně všude:)))

      Vymazat
  4. Jani krásně háčkuješ a jsem pyšná,že jsem majitelkou některých tvých dílek.Dělají mi velikou radost Dana

    OdpovědětVymazat