čtvrtek 12. dubna 2012

Naše kuchyňka

Tak tady tímto kouskem to všechno začalo. Začaly jsme předělávat pomalu celý byt a ještě je tu spousta práce. Ale pomaličku se to už rýsuje. Nejsložitější je kuchyň,protože ji furt chci předělávat a vždycky mě napadne něco nového :))a jelikož je to pidikuchyňka tak tam musím využít každý cm.


Vzaly jsme to opravdu z gruntu:)))podlahy,omítky,kachličky....













Už to pomalu vypadá jako kuchyň.

Naše okýnko,tam koukám na zahrádku a plánuju přitom,co bych ještě kde vylepšila a udělala.


Svíčky ty já miluju,máme je všude.
















Už aby bylo krásně sluníčko a teplo,chci židle a stůl natřít.






















3 komentáře:

  1. Ahoj Jani,
    kredenc, okýnko - hlavně ta háčkovaná záclonka, formy na stěně... no zkrátka máš to doma moc moc hezké. Vidím i známé chňapky a sáček. Jsem ráda, že jsi založila blog, budu s radostí nakukovat.
    Měj se hezky a snad Ti brzo vysvitne sluníčko a ty se pustíš do natírání.
    Pááá. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leničko,moc díky za přání. Já se rozhodovala dlouho,ale jsem ráda,chyběly mi holky z mmb,ale měla jsem strach,že to nebudu umět založit.Záclonky ty si háčkuju sama,díky.
      Taky ti přeji aby jsi furt tak krásně tvořila a krásné jaro! pá jana

      Vymazat
  2. Ahoj Jani,tvé koláčky zvou přímo k návštěvě,škoda jen,že jsi tak daleko.

    OdpovědětVymazat