pátek 13. dubna 2012

Polštářek vyšívaný stužkou

Tento polštář jsem si vyšila pro sebe,růže miluji ,tak ať je mám aspoň doma,než začnou kvést na zahrádce.



















16 komentářů:

  1. ahojky, Jani...růžičky máš jako živé, krááásné

    OdpovědětVymazat
  2. Jani úžasné,máš šikovné prstíky....je to nádherka ♡♡♡♡

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani,Ty jsi vážně šikovná dívčí...Vedeš si moc dobře a určitě se nenech otrávit případnými hloupými kecy různých ,,navšeodborníků,,
    Děláš to pro radost a děláš to krásně..;-) Ahoj Luboš*

    OdpovědětVymazat
  5. Janinko jedním slovem nádhera ....Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuji za komentáře a přeji vám krásný večer. Snad nám brzo vykoukne zase sluníčko a bude veseleji. Janča

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je nádhera!!!! Tlkeskám, chválím a přeji pohodový růžičkový večer! Pája

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Jani, mockrát Ti děkuji za návštěvu mého blogu, velice mě to potěšilo:o))). Polštářek je nádherný, krásné čmanění. Frouncouzskou výšivku miluji, taky se chystám, že ji vyzkouším;-D. Máš móóóc pěkný blog!, tak hned s Tebou šup do sledovaných:-D:-D:-D. Báječnou neděli Míša (ještě Ti to tady jdu pořádně prošmejdit, hihihi)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Míšo,jsem ráda,že se moje práce líbí a těším se na další fotky u tebe ,taky tě mám už ve sledovaných.Krásný večer

      Vymazat
  9. Tohle je moc krásný polštářek...

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko....nádherný polštářek,moc obdivuji tuto techniku....a růžičky mám moc ráda.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko děkuji,růže já taky miluji.Už aby nám kvetly na zahrádce:))

      Vymazat
  11. Ahoj Jani!
    Polštářek je naprosto úžasný. Tuto techniku jsem ještě nikdy nezkoušela...vypadá to opravdu moc krásně. Jsi moc šikovná.
    Děkuji za zprávu u mne...mám velkou radost, že už si můžeme psát :o)
    Hezký večer, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soničko díky ti taky za zprávu. Já jsem taky moc ráda,že konečně můžu komentovat.Předtím mě to mrzelo,koukala jsem furt a nešlo to. Já jsem této technice zcela propadla. páá

      Vymazat
  12. Janičko, to je nádhera, normálně tady brouzdám tvým blogem a spadla mi brada :)). Šikula, achh, se kochááámmmm....

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Janka,
    prave som objavila tvoj blog a musim ti napisat, ze je krasny a ty velmi sikovna. Dakujem za inspiraciu, aj ja to chcem vyskusat.
    Vela sil a stastia
    Elena zo Stupavy

    OdpovědětVymazat