středa 6. června 2012

Vyšívání,vyšívání a zase vyšívání

Po delší době jsem opět tady. Rozbil se nám pc,tak byl čas na tvoření. Teďka ,když je venku krásně  tak není moc času. Užíváme si sluníčka,zahrádky a výletů.
Vyšila jsem jeden polštářek pro svoji maminku.



a tady je jeden polštářek pro moji dobrou kamarádku. Jak jinak než srdíčko a rovnou dvojitý.


Přeji všem krásný den a mějte se prima.

7 komentářů:

  1. Jani, to je opět něžná krása:o). Já z těch Tvých výšivek nemůžu, jsou fakt božííí!!! Jsi šikulka. Maminka bude určitě z dárečku nadšená:-D. Přeji Ti báječné dny Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ahoj,moc děkuji za chválu,byla jsem skoro 14 dní bez pc,tak jsem musela něco dělat:)))Už jsem toho vyšila dost,ale stále mě to baví,kombinovat stužky,látky..Přeji ti taky krásný dny

      Vymazat
  2. Ach, ten je kráásny, mamka bude mať určite veľkú radosť.
    Pekný večer prajem, Mery.

    OdpovědětVymazat
  3. užasný Janičko ,mamina sa poteší určite kto by sa nepotešil???!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko...nádhera,jsi velká šikulka.
    Pohodové letní dny Jana

    OdpovědětVymazat
  5. (⁀‵⁀,) ✿
    .`⋎´✿✿¸.•°
    ✿¸.

    OdpovědětVymazat