středa 6. června 2012

A zase ta výšivka

Poprvé jsem vyšívala na barevný podklad,je to jemně růžová s puntíkem,ale myslím si,že to dopadlo velmi dobře.
Toto je výšivka na ubrus.
Pytlíček k tomu samozřejmě nesmí chybět a k tak jemné výšivce se hodí jen madeirová krajka.

Přeji všem krásný a tvořivý den.

6 komentářů:

  1. Jani obdivuji tvoje vyšívání.Jak je vidět,poradíš si se vším,i s puntíkem.Je to sice neobvyklá kombinace,ale dopadlo to na výtečnou.Máš to moc pěkné,včetně kouzelného pytlíku.Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Janička, máš to prekrásne ♡♡

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, máš u mě na blogu ocenění, vyzvedni si je, prosím! Pohodový den! Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavli,moc děkuji za ocenění,jen co bude čas,vyzvednu si je. Teďka absolutně nestíhám,je konec školního roku,tak to jsou samé akce,ve školce,ve škole,do toho děti končí v kroužky a mají oba dva narozeniny...no je toho hodně:))Hezký den .J

      Vymazat
  4. Jaňóšku drahá moja, moc Ti děkuji za letní laskavý pozdrav na mém blogu:o))). Jsi zlatíčko. Já ty Tvé výšivky zbožňuji. Nevím, kdy já se k nim dokopu;-D. Já včilka letně hnípu a věnuji se dětičkám. Maj sa fanfárovo milá moja a těším se na Tvé další čmaněníčko. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ahoj, děkuji za pozdravení.Já taky vůbec nestíhám přes léto tvořit,tak pokud se k tomu nedostaneš do podzimu tak se domluvíme a já ti ráda vyšiju polštářek ju?měj se :))pá Jana

      Vymazat