čtvrtek 9. srpna 2012

Zahrada,léto a sluníčko

Po delší době jsem konečně nakoukla k Vám holky na blogy,jak krásně tvoříte. Bylo to opět jen v rychlosti,protože jak jsou prázdniny nic nestíhám:)) Mám doma svoje sluníčka,výletujeme a do toho si manžel zlomil nohu,takže mám stále někoho doma. Už mi to tvoření začíná chybět,tak se těším,až se k tomu dostanu. Zatím trávím nejvíc času na svoji zahrádce,kam si beru i svoje vyšívání a háčkování . Zahrádka to je můj velký relax,kytičky mám moc ráda. Přeji všem krásný zbytek léta.






3 komentáře:

  1. Jani, nádhernééé květinky. Přeji hezké letní dny a manželovi brzké uzdravení ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání,měl nechodící sádru ,tak to bylo náročné. Věruš taky přeji krásný léto.

      Vymazat
  2. Jani krásně ti to kvete,v těch fotografiích je vidět láska ke květinám.Máš je krásně vymazlené,nádhera.

    OdpovědětVymazat