sobota 17. listopadu 2012

Trošku vánoční výzdoby

Letos u nás vedou  šišky, mám je v celém bytě a pomaličku začínám s vánoční výzdobou. Jelínky ty jsem si zamilovala hned jak jsem  je uviděla. Navíc jsem konečně stihla natřít na bílo i náš botník.




                                                       V obýváku už to taky svítí:))




5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Janičko děkuji a krásný den ti přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Janinko,vůbec nestíhám a ty tu máš tolik krásy,mému srdéčku blízké.Moc se mi líbí větvičky se šíškami,je to pravá předvánoční dekorace.ˇUžasný je i ptáček v kulatém rámečku,moc pěkné a jemné.Tak když nestíhám já,aspoň jsem se mohla pokochat u tebe.Škoda jen,že nemůžu přijít na kafíčko a nabrat si té tvé atmosféry ssebou.Dík Danka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Danuško,děkuji. Já vím,my jsme na stejné vlně:))ještě bych chtěla ty tvoje stromečky,ale zatim nenám takové krásné květináče,tak to musím pořešit později.Ze živýho dělám až v prosinci,aby mi to vydrželo. Šišky jsou krásný,přírodní. Ten ptáček je za pár kaček a byl to vánoční dárek od mého Štěpánka,nevydržel to a už mi ho dal:))))Jůůů kafíčko to by bylo príma,to bych byla moc ráda.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat